Monarq

Transatlantische distributie

Een dynamische website

 

MONARQ Group distribueert kleurrijke drankmerken in zowel Noord- als Zuid-Amerika. En daarmee maakt MONARQ de trans-Atlantische oversteek, net zoals de Monarchvlinder dat kan. De sterk groeiende portfolio vroeg om een dynamische, database gestuurde website met een Content Management Systeem. En daarmee ook een nieuw webdesign.

 

Onze dienstverlening

Webdesign

Webcoding

Graphic

Design

DTP/Print Design

Mobiel internet

 

Er waren twee belangrijke redenen om de site van nieuwe techniek te voorzien. De site kon niet op mobiele devices zoals iPads en iPhones worden getoond. En er was bij de voorgaande website  nagenoeg geen ruimte meer voor uitbreiding van de portfolio. Met de overgang naar een nieuwe database gestuurde CMS-site waren deze problemen direct opgelost!

 

Consistentie schept vertrouwen

 

Omdat de look & feel van de website ook enigszins was aangepast, was het nodig om de brochures aan te passen. Niet in print, maar vooral toonbaar op schermen en bij voorkeur tablets. Zo zijn de uitingen van MONARQ niet alleen flexibel aan te passen, maar blijven ze ook consistent in look & feel. En dat schept vertrouwen.

Geïnteresseerd in wat we voor u

kunnen betekenen? Bel of mail ons

voor een vrijblijvende afspraak of

een offerteaanvraag.

Nieuwpoortkade 2a
1055 RX Amsterdam
tel  +31 20 60 60 920
e info@enginebranding.nl

Home
Ons werk
Over ons
Contact

┬ę 2016 | Engine branding & identity